Phi Phi Islands, Thailand

Tog mig över till Phi Phi Islands och hamnade på Phi Phi Don efter en intressant båt tur med riktigt aktion där väskor för över bord och en stackars thai kille fick dyka i och rädda pass och pengar.
Själv satt jag och höll hårt i väskan sen det hände.
Tog min "lilla" väska och traskade till mitt hotell som jag bokat för 2nätter ...måste kolla läget först innan man bestämmer sig vart man ska bo och om man ska vara kvar
Man skulle kunna tro att Ko Lanta Är mekkat för svenskarna för det vimlar av svenskar där men inget slår Phi Phi.
Men förstårligt för det är hel mysigt, finns allt - det är bara att hoppa på en liten båt taxi till någon mindre öde beach....så kommer det alltid en skåning eller stockholmare knallande. Men vart är masarna!!!

 

Kvar blev jag på Phi Phi.... och kvar på samma hotell.... tack vare mina grannar Jay och Arlo
(Team Canada) - vi har slagit ihjäl tiden med lite kortspel och dryck samt tagit ett par vändor till puben.

   

Dagarna spenderade jag på stranden, jag är ju lite begränsad av vad jag kan göra så det blev mest att ligga dör och lapa sol hela dagarna

   

Träffade sista dagen på Matt och Mike ( Team UK ) två stycken backpackers som ville ha lite sällskap så vi drog och käka och gjorde en sånn där onödig bar runda som man inte ska göra om man ska gå upp kl 08 för att ta båten till Phuket.

      

Kommentarer
Postat av: Jernlundska krogen

Verkar som du har det toppen.....väntar bara på detaljer om romans :-))

2007-02-23 @ 13:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback